zaterdag10-3 tot en met dinsdag 13-3 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jacqueline Bagerman - WaarBenJij.nu zaterdag10-3 tot en met dinsdag 13-3 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jacqueline Bagerman - WaarBenJij.nu

zaterdag10-3 tot en met dinsdag 13-3

Door: Jacqueline en Stannie

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

13 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

10-03: Vandaag zijn we vanuit Pohara Beach naar Blenheim gereden. Lange rit niet veel bijzonders onderweg gedaan alleen een klein stukje gewandeld. In Blenheim aangekomen hebben Stannie en Jacqueline een heerlijke maaltijd bereid en Jan maar genieten. In de keuken van de camping tijdens het koken kwam Jacqueline 3 meiden tegen, 2 Duitse en 1 Engelse. Hier heeft zij dan ook heel gezellig mee gekletst. Deze meiden waren elkaar weer tegengekomen op de veerpont van Wellington naar Picton. Zij trekken namelijk helemaal alleen rond in Nieuw Zeeland. Op de veerpont hadden zij besloten om 2 weken met zijn drieën te reizen. ’s Avonds is Jacqueline dan ook gezellig met ze uit geweest en Blenheim onveilig gemaakt. Het was erg gezellig!

11-03: Vandaag zijn we van Picton met de veerpont naar Wellington gevaren. Jacqueline heeft hier even bijgeslapen terwijl Jan en Stannie heerlijk op het dek hebben gezeten. Winderig maar ook wel zonnig. Kalme zee dus niet zeeziek geworden. Bij aankomst doorgereden naar een plaatsje(Waitarere Beach) niet ver weg van Wellington. We kwamen onderweg nl in een file terecht van ruim een uur. Jaha een file in Nieuw Zeeland. Hier keken wij raar van op.

12-03: Stannie heeft ’s ochtends nog even een wandelingetje gemaakt langs het strand, genieten! Daarna zijn we doorgereden naar Taupo. Onderweg niet veel bijzondere dingen tegengekomen. Taupo ligt prachtig aan het Taupomeer.

13-03: Vanochtend hadden we een plan om een wandeling te maken maar dit is toch anders verlopen. We kwamen langs een bungeejumpplek. Hier hebben wij heerlijk een cappuccino gedronken en naar mensen gekeken die aan het springen waren. Stannie en Jacqueline boden Jan aan om de swing te doen op hun kosten. Dit liet Jan zich niet twee keer zeggen en heeft dit dan ook gedaan. Dapper hoor. Jacqueline heeft huilend dankjewel gezegd om dit te doen (Jan en Tiny). ’s Middags zijn we door naar een andere camping gereden in Taupo met Thermal pools waar wij heerlijk hebben rondgedobberd. We zijn weer helemaal fris en fruitig geworden.

• 13 Maart 2012 - 10:47

Heleen En Gerda :

heeeey
    leuke foto's

en heel dapper van je papa
    dat bungeejumping

x'jes Heleen en Gerda

• 13 Maart 2012 - 11:19

Herna En Johannes:

Hallo alle drie,
    Prachtig zoals jullie dit beleven. We genieten gewoon mee. Vertel Jan dat de kunstgrasvelden bij SEH doorgaan. De gemeenteraad heeft gisteravond positief besloten. Geniet nog een poos.

Groeten Herna en Johannes

• 13 Maart 2012 - 11:59

Arjan :

Hallo buurtjes en Stannie, leuk verslag de foto's zien er hartstikke leuk uit en dat JAN durft te tokkelen hadden wij niet gedacht. Geniet nog van de reis want voor je het weet zit het er weer op. Groeten de buren

• 13 Maart 2012 - 18:25

Marieke:

Jan: hoe ouder hoe gekker!
    Leuk, het contact met die andere meisjes. Ik begrijp dat zij met z'n 2-en rondreizen. Nou, dat gaan Gerda en ik dan ook volgens jaar maar doen in N- Zeeland, kan best! ;-)

• 13 Maart 2012 - 19:18

Henri Houtman:

die Jan => hou ouder, hoe gekker !!!

nog veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.

groetejes,

Henri, Maureen, Justin & Dylan

• 14 Maart 2012 - 15:58

Chris En Willemieke:

Respect voor papa!! Jeetje ik (willemieke) had ook niet gedurfd.. Haha. Super!!

• 14 Maart 2012 - 16:03

Mariette:

Zohoo stoer hoor ome Jan.... haha.

Veel plezier met zijn 3.

Groetjes

• 14 Maart 2012 - 16:47

Conny Van Bruggen:

Hey Stan, wat een mooie trip! Leuk om je zo te volgen.... Heel veel plezier daar in het mooie Nieuw Zeeland!
    Liefs uit Harlingen